Sayfalar

2 Temmuz 2019 Salı

Çelik Yumruklar 2 Çıkacak Mı ? Ne Zaman Çıkacak ? Soruları

Charlie eski bir organizatördür ve hurda metalleri kullanıp robotlar yaparak yaşamını sürdürmektedir. Günün birinde eski karısından olan oğlu Max ile zorunlu olarak bir araya gelmek durumunda kalır. Charlie ve Max bir araya geldiklerinde robot maçlarına girmeye karar verirler fakat karşılarına oldukça zorlu engeller çıkar. Son bir şans elde ederler ve bu şansı sonuna kadar kullanacaklardır. Filmin konusu böyleydi. 2014 yılında çıkan filmin yeni versiyonu izleyiciler tarafından çok bekleniyor. İnternette biraz araştırma yaptığımda, Real Steel 2 release date filmi ile ilgili birçok haber yapıldığını gördüm. Bu haberlerin çoğunluğu asılsız ve yanlış haberler. Filmin oyuncularından Evangeline Lilly 2018 yılında 2. Film hakkında bir açıklama yapıyor, açıklaması şöyle; filmde Hugh Jackman ile kamera karşısında olmak çok keyif vericiydi. Yönetmen Shawn Levy ile tekrar çalışmayı çok isterim ancak, Real Steel 2 filminin devamı olmayacak. Filmi çok sevdiğini ancak zayıf tanıtım ve düşük gişe hasılatı ile Real Steel 2’nin yapılmasının mümkün olmadığını söyledi. Yani film yakın bir zamanda, sinemalarda olmayacak. Ancak olası bir fikir değişikliğinde yeni filmin çıkabileceği bir gerçek. Umudumuzu sonsuza kadar tüketmenin bir anlamı yok.  Sonuçta film yüksek bir hayran kitlesine sahip. Verebileceğim bilgiler bu şekilde, film ile ilgili yeni gelişmeler geldiğinde videonun açıklama kısmına eklemeler yapacağım. Videoyu beğenip yorum yaparsanız, yapımcı ve yönetmenler belki bu videoyu görür ve filmin hayranlarının bu filmi ne kadar çok beklediğini anlarlar. Abone olmayı unutmayın, sevgi ile kalın hoşçakalın :)

Çelik Yumruklar 2 (Real Steel 2) Ne Zaman Çıkacak ? Çıkacak Mı? (Türkçe Anlatım)





çelik yumruklar 2,çelik yumruklar 2 çıkacak mı,çelik yumruklar 2 ne zaman çıkacak,çelik yumruklar 2 vizyon tarihi,çelik yumruklar 2 ne zaman vizyona girecek,çelik yumruklar 2 var mı,çelik yumruklar,Real Steel 2,Real Steel,Real Steel 2 çıkacak mı,Real Steel 2 ne zaman çıkacak,Hugh Jackman,film,filmler,film haberleri,ne zaman çıkacak,çıkacak mı,film önerileri,movie,movies,sinema,sinemalar,aksiyon filmleri,real steel,çelik yumruklar izle

13 yorum:

  1. Lutfen çelik yumruklar filminin serisini yapsınlar

    YanıtlaSil
  2. Çıksın o filim artık 2011 de çıkan filim 2020 ye kadar bkledim

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle 2. Serisi olmalı ve buna sebep yada yada vesile olacak biri çıkarsa kesinlikle pişman olmaz hasılatın 2 katını kazanabilir ve bu film belki 10 defa seyrettim emin olun küçük büyük farketmez herkez sevdi ve izleyecektir teşekkür ederim umarım en kısa zamanda filmin tarihi açıklanır sabırsızlıkla bekliyorum 2 tane film bekledim biri çelik yumruklar diğeri avatar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 4 yaşında ilk kez babam ile izlemiştim sonra gerçek anlamda 50 veya daha fazla izlemişimdir her yıl en az 5 kere izlerim ve birazdan yine izleyeceğim danslardan şarkılara kadar 4 yaşından beri biliyorum ama tabikide 4 yaşında şarkıyı söyliyemiyordum sadece full dan edebiliyordum :) yani umarım çıkar

      Sil
  4. Filmin 2. Serisi yapılmalı bence çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. 2 si çıksın çok güzel bir film izlerim

    YanıtlaSil
  6. Önemli olan gişe hasılatı ot çöp değil,filmin ne kadar aksiyonlu ve güzel olduğu ve de hayran kitlesidir.Şahsi fikrim olarak.

    YanıtlaSil
  7. Ben de çıksın diyoum
    Çıksın çıksın çıksın

    YanıtlaSil
  8. Devam serisini bir umutla bekliyoruz.

    YanıtlaSil